"Κάψε το Σενάριο": 5.000 θεατές αποθέωσαν τους Λάμπρο Φισφή, Δημήτρη Μακαλιά και Ζήση Ρούμπο στο Λυκαβηττό

Στην επετειακή τους παράσταση σε μια ξεχωριστή βραδιά που σηματοδότησε την επιστροφή του θεάτρου στον ανακαινισμένο χώρο του Λυκαβηττού, οι τρεις κωμικοί «έβαλαν φωτιά» στο σενάριο και αφέθηκαν στα χέρια του κοινού, αποδεικνύοντας γιατί ο κωμικός αυτοσχεδιασμός γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός akkatsikas©

Ηχηρά, με πολύ κέφι, χειροκρότημα και κυρίως χωρίς σενάριο, πρόβες, σκηνικά και κοστούμια, παρουσιάστηκε η πρώτη θεατρική παράσταση που "πάτησε το πόδι της” στο ανακαινισμένο Θέατρο του Λυκαβηττού μετά από δεκαπέντε χρόνια. Και αυτή δεν ήταν άλλη από το "Κάψε το Σενάριο” που γιορτάζει φέτος "10+1 χρόνια αποτυχίες”. Να ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι 5.000 θεατές ανέβηκαν στον Λυκαβηττό για να παρακολουθήσουν τον Λάμπρο Φισφή, τον Δημήτρη Μακαλιά και τον Ζήση Ρούμπο σε ένα sold out αυτοσχεδιαστικό διαδραστικό παιχνίδι μεταξύ σκηνής και πλατείας που δημιουργείται ζωντανά εκείνη τη στιγμή, και μάλιστα πολλοί από αυτούς για πρώτη φορά.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Έχουν περάσει έντεκα χρόνια από τότε που γνωρίσαμε το "Κάψε το Σενάριο" μέσα από την ομώνυμη εκπομπή του Mega, το οποίο εισήγαγε στην Ελλάδα μορφές κωμωδίας όπως το stand up comedy και το improv., και η επιτυχία συνεχίζεται με τη μακροβιότερη ομάδα αυτοσχεδιαστικής κωμωδίας στην Ελλάδα να μυεί όλο και μεγαλύτερη μερίδα του κοινού στην tailor made κωμωδία, με όπλα την τρομερή χημεία και επικοινωνία που υπάρχει ανάμεσα στα τρία μέλη της, το "καμένο" χιούμορ τους που δεν γνωρίζει σύνορα και την ικανότητά τους να "ψαρεύουν" ιδέες από το κοινό και να τις αξιοποιούν με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε όλοι να γίνονται μία παρέα. Αυτά διαπιστώσαμε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου (7/10) στο Λυκαβηττό. Το κοινό, από την πτέρυγα με τις σουρεαλιστικές διαθέσεις μέχρι εκείνη με τις πιο άγριες, που αποτελούνταν από θεατές όλων των ηλικιών, δεν δίστασε να ανταποκριθεί και να διαμορφώσει όσα είδαμε επί σκηνής, αναλαμβάνοντας ρόλο σκηνοθέτη και σεναριογράφου

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Όσο για το αν ήταν όντως η μεγαλύτερη παράσταση στην πορεία του "Κάψε το Σενάριο”, ισχύει τόσο από αριθμητικής απόψεως όσο και από άποψη επικοινωνίας μεταξύ των δύο πλευρών. Σίγουρα δεν είναι καθόλου εύκολο να επικοινωνήσεις με 5.000 ανθρώπους την ίδια στιγμή αλλά οι Λάμπρος Φισφής, Δημήτρης Μακαλιάς και Ζήσης Ρούμπος το κατάφεραν, αποδεικνύοντας ότι δεν επαναπαύονται, ότι είναι γεμάτοι ιδέες και ικανοί να ανταποκριθούν σε όλα τα αιτήματα.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Περνώντας από το ένα κομμάτι της παράστασης στο άλλο και από το ένα παιχνίδι στο άλλο, η ατμόσφαιρα ζεσταινόταν όλο και περισσότερο. Ξεκάθαρα το σόου έχει ωριμάσει μέσα στα χρόνια (όπως μας είχε πει σε συνέντευξή του ο Δημήτρης Μακαλιάς) και λειτουργεί σαν καλοκουρδισμένη μηχανή.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Ας απαριθμήσουμε μερικές από τις καλύτερες στιγμές της βραδιάς: η ιστορία που κλήθηκαν να πουν οι τρεις κωμικοί ενωμένοι στο κέντρο της σκηνής, μια λέξη τη φορά. Το κομμάτι που ζήτησαν τα κινητά του κοινού, απαντώντας με φράσεις από δικά τους μηνύματα. Το "Freeze”, όπου μια σκηνή μετασχηματίζεται σε μια άλλη με τον καθένα από τους τρεις να τη συνεχίζει με διαφορετικό τρόπο. Το "Stick it up” με το κοντάρι που αλλάζει διαρκώς χέρια, συμβολίζοντας διαφορετικά αντικείμενα και δράσεις.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Ιδιαίτερα ξεχωριστά ήταν τα δύο παιχνίδια που ανέβασαν θεατές στη σκηνή: πρώτα για να κάνουν τους ήχους που επένδυσαν την ιστορία που έλεγαν οι κωμικοί με ξεκαρδιστικά αποτελέσματα και έπειτα για να μοιραστούν με το κοινό πώς γνωρίστηκαν και πώς έφτασαν στο πρώτο φιλί. Στην προκειμένη ένα ζευγάρι αφηγείται την ιστορία του και οι ερμηνευτές προσπαθούν να την αναπαραστήσουν αυτοσχεδιάζοντας. Κάθε φορά που η επί σκηνής δράση παίρνει λάθος κατεύθυνση το ζευγάρι χτυπάει το κουδουνάκι μέχρι να βρουν το σωστό.

Κάψε το Σενάριο Λυκαβηττός
akkatsikas©

Τέλος, ο Λάμπρος Φισφής σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς αξιοποιούσε στοιχεία από τις ιστορίες και τις ιδέες του κοινού στη δράση της στιγμής, κάνοντας με αυτό τον τρόπο "bounce” ανάμεσα στις καλύτερες ή και πιο αστείες στιγμές της βραδιάς, προκαλώντας ακόμα περισσότερο γέλιο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών: Τριπλό εναρκτήριο ραντεβού στην Πειραιώς 260

Η πολυαναμενόμενη στιγμή έφτασε και η Πειραιώς 260 ανοίγει τις πόρτες της με μία διεθνή θεατρική παράσταση και δύο παραστάσεις χορού.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
31/05/2024

Ο "Τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού", η "Βότκα μολότοφ" και το "Lemon" ξεκινούν περιοδεία!

Τρεις παραστάσεις που είδαμε σε προηγούμενες σεζόν ξεκινούν την καλοκαιρινή πορεία τους σε διάφορα θέατρα της Αττικής, κάνοντας πρεμιέρα την ίδια μέρα του Ιουνίου.

Η Ελένη Ράντου συνεχίζει με το "Πάρτι της ζωής μου" τη σεζόν 2024-25

Η sold out παράσταση που χάρισε στην ταλαντούχα ηθοποιό το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του "α" συνεχίζεται ακάθεκτη και για τρίτη σεζόν τον ερχόμενο χειμώνα.

Athens Comedy Festival: Το απόλυτο φεστιβάλ κωμωδίας σπάει κάθε ρεκόρ!

Το Athens Comedy Festival επιστρέφει μεγαλύτερο από ποτέ (από 30/5) με πάνω από 30 παραστάσεις και 80 κωμικούς και καλεσμένους και, το σημαντικότερο, περισσότερες παραστάσεις από ποτέ με πρωταγωνιστή το ίδιο το κοινό, στο Κέντρο Πολιτισμού "Ελληνικός Κόσμος".

6 παραστάσεις περφόρμανς και χορού για αυτή την εβδομάδα

Συγκεντρώσαμε για εσάς και σας προτείνουμε έξι ιδιαίτερες παραστάσεις χορού και χοροθεάτρου καθώς και site specific performance που κάνουν πρεμιέρα από 30/5 έως και 5/6.

Αίμα στη σκηνή

Άκρως διασκεδαστική πρώτη πανελλήνια παρουσίαση ενός έργου που στηρίζεται στο εύρημα του "θέατρου μέσα στο θέατρο" και αφηγείται την τραγελαφική ιστορία ενός δευτεροκλασάτου θιάσου που ανεβάζει τον "Αμλετ". | Powered by Uber

Κήτος

Δύναμη, συναίσθημα, αμεσότητα και ειλικρίνεια -παρά τις ατέλειές του- διαθέτει το ανέκδοτο έργο του Βαγγέλη Ρωμνιού, ο εξομολογητικός μονόλογος ενός παχύσαρκου άνδρα, και ανεβαίνει σε μία εξίσου άμεση παράσταση από τον Ευάγγελο Βογιατζή. | Powered by Uber